Monday 26 September 2011

korang tahu x ha ?


ANNYIONGHASEYO !!

comel x BUDAK NIE ? hee .. oke , korang nk tahu x ? or dah tahu ? x ? okay ! meyh aku nok share sikit !! : D .. aku ade sorang kak angkat , name die KIERA MIERA .. mende yg aku nk oyak tu benar nye ginie ..

*tahu dop aku sayang mu KEMAH KEMING ?
= smpaikan ikatan tu x bleh dibuke smpai bilebile .. gergasi pom x bley bukok .. jngankan korang !
*tahu dop aku sayang mu SEPARUH MATI ?
= smpaikan aku rela gadai nyawe ke mu asal mu hidup happy ! x dop sorang berani !

haha .. aku sajer jea nie .. but ! aku memang syng lah si dara manis tu ! aku x boleh lpas kan die .. x akn .. biar die and aku will putus , aku still syng die .. aku nok ucap trimass banyokbanyok sebab hadiah tu and kasih syng kak !!

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home