Tuesday 27 September 2011

sedeh nye ..

APE YG SEDEH TUH ?? NK TAHU X ?


HELLO ! today aku x pegi skolah .. sebab ? aku demam , peningpening and muntahmuntah .. for now , aku dah x demam .. just pening jea .. aku x tahu ape yg aku mkan hari tu .. i think , aku mkan ayam yg dah basi .. gila lah ! ade ke ayam yg dah basi pom aku nk mkan ? WHATEVER ! okay ! aku heran , nape aku peningpening smpaikan muntahmuntah ? then , smalam aku pegi klinik wif mum aku .. doc ckap aku nie STRESS , TENTION and KURANG MENJAGA KESIHATAN .. tu jea .. mum aku skang dah x marah sngat at aku .. bkan mksudnye GARANG ! die tu x mkan org beb ! die tu TEGAS dngan ankank die .. klau kawankawan aku , die baek sngat .. aku pom naik JELEZ .. haha .. sorry mum ! mum aku ckap aku nie x suke mndi .. errrr .. of course rr aku nie x suke mndi .. haha .. aku akn mndi 2 kali sehari jea .. tu pom klau aku rajin nk mndi .. skang baru aku sedar betapa bhaya nye skang klau x sike mndi .. ALAHAI !! now , aku akn berusaha keras untuk mndi bnyak2 .. *ngee ..

                               THE END ! TUUUUUTTT .. NK OFF DAH !!

1 Comments:

At 1 October 2011 at 22:43 , Blogger yuniey said...

ptt pn,byk pnyakinye..nk jd kmbing kew..perghh..pyh mandi upenye..hihi..teruk3...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home